ПРАВИЛА СПА
- Na umówiony zabieg należy przybyć do Recepcji Hotelu minimum 10 min przed planowaną godziną rozpoczęcia.
- W przypadku spóźnienia na umówiony termin, Hotel zastrzega sobie prawo skrócenia czasu zabiegu, bez możliwości obniżenia jego ceny.
- W przypadku zamiaru odwołania lub zmiany terminu zabiegu, należy poinformować Recepcję minimum 1 dzień przed planowanym dniem zabiegu. Bez uprzedniego odwołania zabiegu, wykupiony voucher przepada.
- Przed przystąpieniem do zabiegu, Goście zobowiązani są do podpisania oświadczenia o braku przeciwwskazań do wybranych przez siebie zabiegów.
- Ogólne przeciwwskazania:
- Zmiany dermatologiczne (grzybice, brodawki, itp.)
- Przerwania ciągłości skóry
- Nowotwory złośliwe i niezłośliwe
- Ostre i podostre stany zapalne, ropne, alergiczne
- Wczesne okresy po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach
- Świeże zakrzepy
- Zapalenie żył, duże żylaki, tętniaki
- Krwotoki i tendencje do ich występowania
- Zaawansowana choroba nadciśnieniowa
- Niewyrównane wady serca
- Rozrusznik serca, endoprotezy
- Choroby narządów wewnętrznych
- Choroby reumatyczne
- Epilepsja, цукровий діабет
- Czas menstruacji
- Ciąża w pierwszym i ostatnim trymestrze, годування груддю
- Wykonanie zabiegów będzie odmawiane osobom:
- których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających
- z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry
- dla których wykonanie usługi może stanowić zagrożenie życia i zdrowia
- których zachowanie może stanowić zagrożenie dla innych Gości i pracowników SPA
- których stan higieny osobistej odbiega od ogólnie przyjętych norm
- niepełnoletnim
- Przed skorzystaniem z usług należy przebrać się w przebieralni i pozostawić rzeczy osobiste w przeznaczonych do tego celu szafkach.
- Hotel zapewnia odpowiednią garderobę do wykonania zabiegów (szlafrok, jednorazowe kapcie, jednorazową bieliznę, ręcznik).
- Zalecamy przybycie do SPA bez biżuterii oraz przedmiotów wartościowych.W innym przypadku zostaną Państwo poproszeni o zdjęcie biżuterii przed zabiegiem.
- Hotel nie odpowiada za rzeczy pozostawione w gabinecie lub szatni.
- Będziemy wdzięczni Państwu za zgłaszanie Personelowi SPA wszelkich nieprawidłowości, usterek, uwag, które mogą mieć wpływ na eksploatację SPA i jakość świadczonych usług.
- W trosce o własne bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo innych, prosimy o stosowanie się do powyższych reguł.