Regulamin SPA
- Na umówiony zabieg należy stawić się w recepcji hotelu co najmniej 10 minut przed planowanym czasem rozpoczęcia.
- W przypadku spóźnienia się na umówiony termin, hotel zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu zabiegu, bez możliwości obniżenia jego ceny.
- W przypadku zamiaru odwołania lub zmiany terminu zabiegu, należy poinformować o tym recepcję co najmniej 4 dni przed planowanym dniem zabiegu. Bez wcześniejszego odwołania zabiegu zakupiony voucher przepada.
- Przed rozpoczęciem zabiegu Goście zobowiązani są do podpisania oświadczenia o braku przeciwwskazań do wybranych zabiegów.
- Przeciwwskazania ogólne:
- Zmiany dermatologiczne (grzybica, brodawki, itp.)
- Przerwania ciągłości skóry
- Nowotwory złośliwe i łagodne
- Ostre i podostre stany zapalne, ropne, alergiczne
- Wczesne miesiączki po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach
- Świeże skrzepy
- Zapalenie żył, duże żylaki, tętniaki
- Krwotoki i ich skłonność do występowania
- Zaawansowana choroba nadciśnieniowa
- Niewyrównane wady serca
- Rozrusznik serca, endoprotezy
- Choroby narządów wewnętrznych
- Choroby reumatyczne
- Padaczka, cukrzyca
- Czas menstruacji
- Ciąża w pierwszym i ostatnim trymestrze, karmienie piersią
- Zabiegi odmawia się osobom:
- których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających
- z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry
- których świadczenie usługi może stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia
- których zachowanie może stanowić zagrożenie dla innych gości i pracowników SPA
- których stan higieny osobistej odbiega od ogólnie przyjętych norm
- osób niepełnoletnich
- Przed skorzystaniem z usług należy przebrać się w przebieralni i zostawić rzeczy osobiste w przeznaczonych do tego szafkach.
- Hotel zapewnia odpowiednią garderobę do zabiegów (szlafrok, kapcie jednorazowe, bielizna jednorazowa, ręcznik).
- Zalecamy przybycie do SPA bez biżuterii i przedmiotów wartościowych. W przeciwnym razie zostaną Państwo poproszeni o zdjęcie biżuterii przed zabiegiem.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w biurze lub szatni.
- Będziemy wdzięczni za zgłoszenie personelowi SPA wszelkich nieprawidłowości, usterek, uwag, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie SPA i jakość świadczonych usług.
- W trosce o Państwa bezpieczeństwo i bezpieczeństwo innych prosimy o przestrzeganie powyższych zasad.
