Regulamin SPA

  1. Na umówiony zabieg należy stawić się w recepcji hotelu co najmniej 10 minut przed planowanym czasem rozpoczęcia.
  2. W przypadku spóźnienia się na umówiony termin, hotel zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu zabiegu, bez możliwości obniżenia jego ceny.
  3. W przypadku zamiaru odwołania lub zmiany terminu zabiegu, należy poinformować o tym recepcję co najmniej 4 dni przed planowanym dniem zabiegu. Bez wcześniejszego odwołania zabiegu zakupiony voucher przepada.
  1. Przed rozpoczęciem zabiegu Goście zobowiązani są do podpisania oświadczenia o braku przeciwwskazań do wybranych zabiegów.
  2. Przeciwwskazania ogólne:
  • Zmiany dermatologiczne (grzybica, brodawki, itp.)
  • Przerwania ciągłości skóry
  • Nowotwory złośliwe i łagodne
  • Ostre i podostre stany zapalne, ropne, alergiczne
  • Wczesne miesiączki po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach
  • Świeże skrzepy
  • Zapalenie żył, duże żylaki, tętniaki
  • Krwotoki i ich skłonność do występowania
  • Zaawansowana choroba nadciśnieniowa
  • Niewyrównane wady serca
  • Rozrusznik serca, endoprotezy
  • Choroby narządów wewnętrznych
  • Choroby reumatyczne
  • Padaczka, cukrzyca
  • Czas menstruacji
  • Ciąża w pierwszym i ostatnim trymestrze, karmienie piersią
  1. Zabiegi odmawia się osobom:
  • których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających
  • z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry
  • których świadczenie usługi może stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia
  • których zachowanie może stanowić zagrożenie dla innych gości i pracowników SPA
  • których stan higieny osobistej odbiega od ogólnie przyjętych norm
  • osób niepełnoletnich
  1. Przed skorzystaniem z usług należy przebrać się w przebieralni i zostawić rzeczy osobiste w przeznaczonych do tego szafkach.
  2. Hotel zapewnia odpowiednią garderobę do zabiegów (szlafrok, kapcie jednorazowe, bielizna jednorazowa, ręcznik).
  3. Zalecamy przybycie do SPA bez biżuterii i przedmiotów wartościowych. W przeciwnym razie zostaną Państwo poproszeni o zdjęcie biżuterii przed zabiegiem.
  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w biurze lub szatni.
  2. Będziemy wdzięczni za zgłoszenie personelowi SPA wszelkich nieprawidłowości, usterek, uwag, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie SPA i jakość świadczonych usług.
  3. W trosce o Państwa bezpieczeństwo i bezpieczeństwo innych prosimy o przestrzeganie powyższych zasad.