REGULAMIN HOTELU ZACISZE
W WĘGIERSKIEJ GÓRCE
&1
ZASADY OBOWIĄZYWANIA REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenie usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Zacisze.
- Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu, kserokopia regulaminu dostępna jest także w każdym pokoju hotelowym. Z Regulaminem można się również zapoznać na stronie internetowej pod adresem hotelzacisze.pl
&2
DOBA HOTELOWA
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa w pokojach trwa od godz. 15.00 do godz. 11.00 dnia następnego.
- Cisza nocna w Hotelu obowiązuje w godz. od 22.00 do godz. 7.00.
- Życzenie przedłużenia pobytu, ponad okres wskazany przy zameldowaniu Gość powinien zgłosić niezwłocznie, jednak nie później niż do godziny 10.00 ostatniego dnia pobytu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu jedynie w przypadku posiadania wolnych i niezarezerwowanych pokoi.
- Zachowanie Gości osób korzystających z hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel ma prawno odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w hotelu, w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
- Cena dostawki – 80zł/doba
- Dzieci do lat 4 – bezpłatnie na łóżku z rodzicami
&3
ZASADY MELDUNKU I POBYTU
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie wpłacony zadatek, w wysokości 30% wartości całkowitej, w terminie 3 dni od złożenia rezerwacji.
Zadatek nie podlega zwrotowi.
Reszta należności pobierana jest przy meldunku, w dniu przyjazdu.
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią.
- Gość hotelowy nie może przekazać czy też w jakiejkolwiek innej formie udostępnić pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął jeszcze okres pobytu, za który dokonał zapłaty.
- Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 8.00 do godz. 22.00
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
&4
ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ HOTEL
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- Hotel ma obowiązek zapewnić następujące warunki pobytu Gościa w obiekcie:
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności, tylko wówczas gdy Gość wyrazi zgodę i życzenie;
- w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być niezwłocznie usunięte;
- Na życzenie Gościa hotel świadczy dodatkowo nieodpłatnie następujące usługi:
- Udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą;
- Budzenie o wyznaczonej godzinie;
- Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w depozycie, w recepcji hotelu;
- Przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu;
- Zamawianie taxi.
oraz dodatkowo płatne:
- Room Service – usługa świadczona jest w godzinach między 10:00 a 22:00;
- Opłata za usługę Room Service – 30zł;
- Usługa pralnicza realizowana jest w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia w recepcji hotelu (cennik dostępny w recepcji);
- Usługa prasowania realizowana jest w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia w recepcji hotelu (cennik dostępny w recepcji).
&5
ODPOWIEDZIALNOŚĆ I OBOWIĄZKI GOŚCIA
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w mieniu hotelu z jego winy bądź winy osób trzecich odwiedzających Gościa.
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- O zaistnieniu szkody Gość winien niezwłocznie poinformować recepcje Hotelu.
- Na terenie Hotelu oraz w pokojach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Za złamanie zakazu, zostanie nałożona kara pieniężna w wysokości 500zł, doliczona do rachunku hotelowego. Gości palących zapraszamy do wyznaczonych stref w Hotelu.
- Każdorazowo ze względów bezpieczeństwa Gość opuszczając lokal obowiązany jest zgasić światło w pokoju, wyłączyć wszelkie urządzenia elektryczne, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. W pokojach hotelowych nie wolno przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych. Istnieje możliwość wypożyczenia żelazka lub zamówienie usługi prasowania w recepcji.
- Wszelkie problemy, niedogodności czy usterki winny być niezwłocznie zgłoszone pracownikom hotelu co umożliwi podjęcie stosownych działań.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia wynikające ze zdarzeń losowych czy sił wyższych.
&6
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA MIENIE I ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną tylko i wyłącznie w przypadku, gdy przedmioty te zostaną przyjęte przez Hotel na przechowanie do depozytu w Recepcji. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, przekraczających możliwości przechowania w depozycie hotelowym
- Hotel przechowuje pozostawione w pokojach rzeczy jedynie przez 3 miesiące, za wyjątkiem artykułów spożywczych, które są przechowywane jedynie przez okres 24 godzin. Hotel może przesłać pozostawione rzeczy na adres wskazany przez Gościa jedynie po uprzednim pokryciu przez Gościa kosztów przesyłki.
- Po upływie okresu przechowania wskazanego w &6 pkt.2 i braku odbioru rzeczy przez Gościa bądź wydania dyspozycji przesłania ich na wskazany adres, Hotel traktuje rzeczy jako porzucone z zamiarem wyzbycia się ich własności. W sytuacji o której mowa, porzucone rzeczy przechodzą na własność Hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym (niestrzeżonym) czy poza terenem Hotelu.
&7
REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług .
- Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.
- Reklamacja powinna złożona być niezwłocznie po zauważaniu uchybień w standardzie świadczonych usług pod rygorem utraty prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu.
&8
POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Hotel nie akceptuje obecności zwierząt.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowanie nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
Opłata klimatyczna wynosi 1,50 zł/os/doba