Hotel Zacisze
ul. Turystyczna 1, 34-350 Cisiec
Kontakt recepcji: recepcja@hotelzacisze.pl

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania z usług Hotelu Zacisze („Hotel”) oraz przebywania na terenie obiektu.
  2. Dokonanie rezerwacji, zameldowanie lub wejście na teren Hotelu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego oraz zapisy potwierdzenia rezerwacji.

Doba hotelowa, meldunek i wymeldowanie

  1. Doba hotelowa trwa standardowo od 15:00 do 11:00 dnia następnego, chyba że warunki rezerwacji stanowią inaczej.
  2. Meldunek odbywa się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości. Hotel może odmówić zameldowania osobie, która nie okaże dokumentu lub zachowuje się w sposób zagrażający bezpieczeństwu/porządkowi.
  3. Przedłużenie doby hotelowej lub późne wymeldowanie jest możliwe w miarę dostępności i może wiązać się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem.
  4. W przypadku wyjazdu po godzinie wymeldowania Hotel może naliczyć opłatę jak za kolejną dobę.

Rezerwacje, płatności i anulacje

  1. Warunki rezerwacji, płatności (zaliczki/przedpłaty) oraz anulacji są wskazane w ofercie i w potwierdzeniu rezerwacji (system Hotres / korespondencja e-mail) i stanowią integralną część umowy.
  2. Oferty bezzwrotne (Non-Refundable) mogą nie podlegać anulacji i zwrotom — zgodnie z treścią oferty.
  3. W przypadku braku płatności w terminie rezerwacja może zostać anulowana.

Cisza nocna i porządek

  1. Na terenie Hotelu obowiązuje cisza nocna od 22:00 do 7:00.
  2. Zachowanie Gości i osób im towarzyszących nie może zakłócać spokojnego pobytu innych osób. W przypadku rażącego naruszenia zasad Hotel ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu należności za niewykorzystany pobyt.
  3. Zabrania się organizowania imprez i głośnych spotkań w pokojach bez zgody Hotelu.

Zakaz palenia

  1. Palenie tytoniu, e-papierosów oraz używanie świec i otwartego ognia jest surowo zabronione we wszystkich pomieszczeniach Hotelu (pokoje, korytarze, sale, łazienki).
  2. Palenie dozwolone jest wyłącznie na zewnątrz, w wyznaczonym miejscu.
  3. Naruszenie zakazu palenia skutkuje opłatą porządkową za odświeżanie/ozonowanie oraz pokryciem ewentualnych szkód (zgodnie z cennikiem; nie mniej niż 500 zł).

Zwierzęta

  1. Zwierzęta nie są akceptowane na terenie Hotelu.
  2. W przypadku naruszenia zakazu Hotel może odmówić przyjęcia lub nakazać opuszczenie obiektu, a także naliczyć opłatę porządkową i koszt usunięcia skutków naruszenia.

Odpowiedzialność i szkody

  1. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia lub urządzeń Hotelu powstałe z jego winy lub winy osób mu towarzyszących.
  2. Hotel może obciążyć Gościa kosztami naprawy/zakupu zniszczonych elementów oraz opłatą za przestój pokoju.
  3. Prosimy o niezwłoczne zgłaszanie usterek recepcji.

Klucze/karty i wyposażenie

  1. Utrata lub zniszczenie klucza/karty może skutkować opłatą zgodnie z cennikiem (m.in. wymiana wkładki, programowanie).
  2. Zakazane jest wynoszenie z pokoju elementów wyposażenia stanowiących własność Hotelu.

Bezpieczeństwo i BHP

  1. Ze względów przeciwpożarowych zabrania się używania w pokojach urządzeń mogących stwarzać zagrożenie (np. grzałki, farelki, kuchenki), z wyjątkiem urządzeń stanowiących wyposażenie pokoju.
  2. W razie ogłoszenia ewakuacji należy bezwzględnie stosować się do poleceń personelu i oznaczeń ewakuacyjnych.
  3. Dzieci powinny pozostawać pod opieką dorosłych na terenie całego obiektu.
  4. Hotel może być objęty monitoringiem wizyjnym w częściach wspólnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa.

Przechowywanie rzeczy

  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez nadzoru w pokoju lub częściach wspólnych.
  2. Przedmioty wartościowe prosimy przechowywać przy sobie; na życzenie recepcja może zaproponować depozyt (jeśli dostępny).
  3. Rzeczy pozostawione po wymeldowaniu są przechowywane przez 7 dni; odesłanie następuje na koszt Gościa po uzgodnieniu z recepcją.

Odwiedziny i liczba osób w pokoju

  1. W pokoju mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane. Odwiedziny osób trzecich są możliwe do godziny 22:00 po poinformowaniu recepcji; po tej godzinie każda osoba traktowana jest jako dodatkowy Gość (dopłata zgodnie z cennikiem) albo wstęp jest niedozwolony.
  2. Liczba osób w pokoju nie może przekraczać liczby miejsc noclegowych przewidzianych dla danego typu pokoju.

Żywność, napoje i sprzęt AGD

  1. Przygotowywanie posiłków w pokojach jest niedozwolone, chyba że pokój wyposażony jest w aneks kuchenny przewidziany do tego celu.
  2. Wnoszenie i spożywanie alkoholu jest dozwolone zgodnie z przepisami prawa i zasadami porządku publicznego; zabrania się przebywania na terenie Hotelu w stanie nietrzeźwości/narkotykowego odurzenia.

Sprzątanie i wymiana bielizny

  1. Sprzątanie odbywa się zgodnie ze standardem Hotelu (zwykle codziennie lub co drugi dzień; wymiana ręczników/bielizny zgodnie z ekostandardem lub na życzenie).
  2. Prosimy o używanie zawieszek „Proszę posprzątać / Nie przeszkadzać”.

Parking

  1. Parking (jeśli dostępny) jest niestrzeżony; Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy i rzeczy w nich pozostawione.
  2. Prosimy o parkowanie wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.

Reklamacje

  1. Uwagi dotyczące jakości usług prosimy zgłaszać niezwłocznie w recepcji lub mailowo na recepcja@hotelzacisze.pl — umożliwi to natychmiastową reakcję.
  2. Reklamacje rozpatrujemy bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

Dane osobowe i monitoring

  1. Administratorem danych osobowych jest ADMIT sp. z o.o. sp. k.. Zasady przetwarzania danych opisuje Polityka prywatności i cookies dostępna na stronie Hotelu.
  2. Monitoring wizyjny (jeśli stosowany) służy zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Siła wyższa i sytuacje nadzwyczajne

  1. W przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od Hotelu (siła wyższa), Hotel może zaproponować świadczenie zastępcze, zmianę terminu lub zwrot należności zgodnie z warunkami rezerwacji i przepisami prawa.

Postanowienia końcowe

  1. Hotel zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia usług osobom naruszającym niniejszy Regulamin.
  2. Regulamin może być aktualizowany; bieżąca wersja jest dostępna w recepcji i na stronie internetowej.
  3. Wszelkie spory rozstrzygane są według prawa polskiego przez właściwe sądy powszechne.

 

Data publikacji: 17.09.2025