REGULAMIN SPA

  1. Na umówiony zabieg należy przybyć do Recepcji Hotelu minimum 10 min. przed planowaną godziną rozpoczęcia.
  2. W przypadku spóźnienia na umówiony termin, Hotel zastrzega sobie prawo skrócenia czasu zabiegu, bez możliwości obniżenia ceny zabiegu.
  3. W przypadku zamiaru odwołania lub zmiany terminu zabiegu, należy poinformować Recepcję minimum 1 dzień przed planowanym dniem zabiegu. Bez uprzedniego odwołania zabiegu, wykupiony voucher przepada.
  4. Przed przystąpieniem do zabiegu, Goście zobowiązani są do podpisania oświadczenia o braku przeciwwskazań do wybranych przez siebie zabiegów.
  5. Ogólne przeciwwskazania:
  • zmiany dermatologiczne (grzybice, brodawki, itp.)
  • przerwanie ciągłości skóry
  • nowotwory złośliwe i niezłośliwe
  • ostre i podostre stany zapalne, ropne i alergiczne
  • wczesne okresy po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach
  • świeże zakrzepy
  • zapalenie żył, duże żylaki i tętniaki
  • krwotoki i tendencje do ich występowania
  • zaawansowana choroba nadciśnieniowa
  • niewyrównane wady serca
  • rozrusznik serca, endoprotezy
  • choroby narządów wewnętrznych
  • choroby reumatyczne
  • epilepsja
  • cukrzyca
  • czas menstruacji
  • ciąża w pierwszym i ostatnim trymestrze, karmienie piersią
  1. Osobom:
  • których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
  • z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry,
  • dla których wykonanie usługi w może stanowić zagrożenie życia lub zdrowia,
  • których zachowanie może stanowić zagrożenie dla innych gości i pracowników SPA,
  • których stan higieny osobistej odbiega od ogólnie przyjętych norm, wykonanie zabiegu będzie odmawiane.
  1. Przed skorzystaniem z usług należy przebrać się w przebieralni i pozostawić rzeczy osobiste w przeznaczonych do tego celu szafkach.
  2. Hotel zapewnia odpowiednią garderobę do wykonywania zabiegów (szlafrok, jednorazowe kapcie, jednorazową bieliznę, ręcznik).
  3. Zalecamy przybycie do SPA bez biżuterii oraz przedmiotów wartościowych. W innym przypadku zostaną Państwo poproszeni o zdjęcie biżuterii przed zabiegiem.
  4. Hotel nie odpowiada rzeczy pozostawione w gabinecie lub szatni.
  5. Płatność za usługi pobierana jest po ich wykonaniu, zgodnie z aktualnym cennikiem.
  6. Będziemy wdzięczni Państwu za zgłaszanie Personelowi SPA wszelkich nieprawidłowości, usterek, uwag, które mogą mieć wpływ na eksploatację SPA i jakość świadczonych w nim usług.
  7. W trosce o własne bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo innych prosimy o stosowanie się do powyższych reguł.